Fredag.

Sitter hemma hos mamma nu, har vart hemma idag :( Så jag ville hem en sväng! Nu ska jag snart hjälpa mamma med maten. Lax, potatis och romsås :P Mums
Imorgon ska jag nog bara ta det lungt. Får se om man kan ut och rida en sväng, hästarna har ju inga broddar så vi får se. Det är ju ganska halt ute!


Badade Diva innan, (hon var as smutsig) Efter att ha varit ute..
Nu ligger hon inbäddad under bordet i 2 filtar och sooover :) Min lilla prinsessa <3

 Jag blir kvar här tills imorgon tror jag. Får se om jag stannar en natt till eller om jag åker imorgon.
Ska iaf till Malmö ganska tidigt på Sön, ha lite mys med film, och godis hopopas jag :)


Nej, nu ska jag ut och ringa till Freja, få se om hon vill prata med mig ;)




Thór- Inte vart hos tandläkaren på ett tag eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0