Ett litet test..

Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta :)
Vad hade du i din mun senast: Saft
När mår du bra: Jaa, för det mesta
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu: Bra, lite trött
Kan du laga mat: Ja! det hoppas jag iaf
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: Inte bra!
Är du smart: inte spec om jag ska vara ärlig
Vad har du på dig: Ett par mjukis byxor en t-tröja och en  sjal
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan
Vad saknar du: Det jag inte har
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Jorå!
Din favoritdryck på morgonen: Inget spec
Vad ska du göra i sommar: Ha det bäst!
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Vad vill du jobba som: Tattuerare
Har du tråkigt just nu: Nää
Vad gör livet värt att leva: Allt som betyder, pojkvän, familj, vänner!
Vad i livet ångrar du:  Det som jag inte borde ha gjort!
Är du musikalisk: Ja, förhoppningsvis
Vad lyssnar du på för musik: Hiphop, RnB  m.m.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nä..
Är du bortskämd: Nej, inte vad jag vet iaf!
Är du trött: Liite..
Vad gör du imorgon: Jobbar 
Din första Operation: Har aldrig opererat mig :)
Första piercingen: Tungan
Första bästa vän: Jessica tror jag, min kusin!
Första priset: Tävling på häst!
Första sporten du började på: Oj! dans tror jag. 
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Kommer ej ihåg! Finland kanske..
Första konserten: Aqua eller Backstreet Boys
Första kärleken: Viktor
Favoriter: Många :)
Filmer: En del.. men Moulin Rouge är ju en favvis :)
Tvprogram: Top Modell 
Musik: Mycket
Drink: Pinsamt men San Fransisco eller Pina colada
Kroppsdel (på kille):  Händer, mage, rumpa
Sport: Ridning
Plagg: Svarta jeans 
Skola: Ingen
Bok: läser inte böcker
Just nu: Va?
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget
Ska du: Kolla på top modell
Lyssnar du på: Diva som sover
Väntar du på: Inte mycket
Tittar du på: Datorn
Vad du föredrar (motsatta könet)
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0