:)

Jaha, nu skriver jag för 3:e gången idag! (I brist på annat) ;)
Har vart inne och kollat på lite lägenheter nu.. vill väldigt gärna ha en 1:a eftersom jag knappt är hemma, så behöver jag inte en 2:a.
hittade en hyresvärd som heter Almquist Fastigheter, aldrig hört talas om! Meen tror att dom kanske har 2 ettor :)

Jag vill ju gärna bo i Hässleholm för jag trivs ju! Men det är för dyrt när man inte jobbar så mycket heller.. måste börja jobba mer nu. Sen kommer ju visserligen Alicia flytta in till min till hösten troligtvis.. får man ju in lite mer pengar, men endå!

Ikväll typ vid 10 kommer Jakob hem till mig :) Ska bli trevligt. <3

0 i kö just nu, sköönt...
Hoppas det fortsätter så i ett par timmar.
Kan tyvär inte lägga in några bilder eftersom jag sitter på jobbet (då blir dom galna!)
Så ni får en lista på dom bästa låtarna just nu istället, dom ligger dock inte i ordning ;)




*John Farnham- You'r the voice
* Lady GaGa- Pokerface
* Jordin Sparks- Tattoo
* Nomy- You better die young
* Beyoncé- All the single laydis
* Michael Bolton- How can ew be lovers

Thats it! 


<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0