Du & Din partner <3

Vad heter ni? Cornelia & Jakob
Hur träffades ni? På en fest som Jakob hade
Hur länge har ni varit tillsammans? Typ 2 år och 7 mån
Är ni förlovade? Var förlovade..
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej, bara han
Vem kör bäst? Heh, förhoppningsvis han ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå <3
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Jakob
Vilka stjärntecken är ni? Vädur och Vattuman
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Jakob
Vem sjunger bäst? Vet inte..
Håller ni i handen på stan? Ja! ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Lite blandat, men för det mesta inte så mycket faktist..
Har ni någon speciell låt? Nää..
Har ni några "fri kort"? Skulle väl vara Ami i Miami Ink för min del och kanske typ Tilde Fröling för hans ;)
Har ni stora framtidsplaner? Njaa, lite ;) Tar dagen som den kommer 
Har ni gråtit i varandras armar?  Ja
Har ni varit utomlands tillammans?  Nej
Vilket är ert bästa minne?  Oh, ingen aning faktist!
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar Tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nope, Tjörnarp
Blir du lätt svartsjuk? Jorå..
Brukar ni bråka? Ja..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Armar och rumpan
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja.. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0