Can I play with madness..

Ååh! Vilken kväll.. jag skulle tvötta var det ju tänkt. Men jag kom aldrig dit för tågen har ju stått still i hela Skåne, Blekinge och Småland tydligen! Så fick sticka till min man på en gång! Ska ju til mamma imorgon så allt blev fucked up!
men. men hoppas det ordnar sig iaf :)

Sitter och glider runt lite på nätet just nu, ska dra igång en film sen men Jaakob ♥
Diva var iaf VÄLDIGT glad över att träffa mig idag. Jakob sa det till mig igår att hon saknade mig väldigt mycket.. hon låg bara vid dörren hela tiden :( Min lilla sessa   ♥ 
Sitter och snackar lite med Malin på msn. Måste åka upp och hälsa på henne nån gång! Vi var ju alltid innan i 7:an iaf och lite i 8:an. Men sen gick jag över till Jennifer istället (man gjorde ju så på en tiden) Bytte kompisar heela tiden, som man bytte underkläder fan.

Nää, nu har jag faktist inte så mycket mer att dela med mig av.
Skriver imorgon på jobbet. Lägger in en liten video till er, bara för att den är bra och för att dom dansar så jävla coolt.

Sov gott alla små råttor, puss puuss




            
                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0