Apskit

Jag blir lite smått besviken på en viss person ibland (nämner inga namn)
Var bara tvungen att säga det!
Men det ska inte få förstöra min dag iaf.

Sitter på jobbet just nu, fick skjuts av Frejsis mamma idag ju :D
Jag är as trött, blir inte tidiga kvällar när man är med Frejsi ;) Låg och snackade till säkert kl 1 inatt.
Inte många timmars sömn med andra ord..
När klockan ringde sä tänkte jag bara : " Va, nä inte redan! Jag kan omöjligt redan ha sovigt i 5 timmar"
Hah!

Idag ska jag hem till Jakob ♥
Vet inte vad vi ska göra, har inte hunnit planera in det en.

Dessutom håller jag på att bli sjuk tror jag :(
Igår innan vi skulle lägga oss så hade jag så ont i huvudet, kännde mig allmänt konstig. Trodde att det berodde på kaffet jag drack inne hos Moa. Brukar bli lite konstig i kroppen när jag dricker kaffe ibland, eftersom jag inte dricker det så ofta.
Meen.. när jag vaknade imorse hade jag fortfarande ont i huvudet, och lite i halsen när jag svalde. Kan ju leda till en hemsk förkylning. men det hoppas vi att det inte gör!

Får väl ta det lite lungt när jag kommer hem :)
Skriver nog lite till sen i brist på annat, heh!


<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Inte bra hoppas att det inte är för att du håller på att bli sjuk

2009-01-14 @ 10:09:32
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag har varit jätteförkyld ett långt tag nu, finns fan inget tråkigare!

2009-01-15 @ 08:45:54
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0