ÄNTLIGEN!

Äntligen, säger jag bara!
Har inte kunnat logga in förens nu. Trodde bara att det var jag som inte kunde komma in, meen Freja sa att det hade vart lite problem tydligen!


Sitter och kollar på filmen World trey center "har säkert stavat fel" men skit samma. ;)
Den verkar bra faktist, ska nog kolla klart på den. Är hemma hos mamma fortfarande. Skulle igentligen åkt till Anna idag, Cecilia skulle ha ridigt lektion på Torfi.. men vi fick ju inte i dom där satans broddarna, så vi skulle åka imorgon istället.. men då går hästen och tappar en baksko istället. Så det får bli nästa helg istället :D

Har vart ute en sväng och ridigt idag med Cecilia, red Thór som vanligt :)
Sen tömkörde vi Pärlan lite. Hon var MYCKET duktig, över förväntan :)

Imorgon bär det av till Malmö, kan ju åka tidigare en planerat eftersom vi inte ska ut till Anna.
Så det blir nice :)

Åkte och lämnade Alicia innan hos hennes polare. På vägen dit mötta vi hennes mamma som var en VÄLDIGT pratglad typ.. så hon tvingade mig ur bilen eftersom jag hade en skällande Diva i baksätet och hon var på väg ner till stallet med deras hund. Så dom spang som bara denn. Och vi snackade :) Ho visste till och med vad jag hette och var jag bodde :P

Hon rökte med la jag märke till, hon var en sån där människa som man hade kunnat sitta ner med i fleeera timmar och bara röka och snacka skit med! Heh.

Nej, nu ska jag kolla klart på filmen.
Skriver nog imorgon innan jag drar till Malmö!

Natti, natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0