ÄNTLIGEN! Som jag har längtat!

FINALY, the end of the day!
Nu ska jag fan inte göra ett skit mer känner jag! Förutom att hjälpa alla glada Bonnierkunder.
Ska snart hem till min lägenhet, ragga upp en polare som kanske vill komma! Någon? Hör av er isånt fall, finns sovplats :)
Annars är det väl Let's Dance som gäller ikväll med hunden. Imorgon ska jag kanske till mammasen, får se hur det blir!
Sova läääänge imorgon känner jag. Behöver vila ut min sjuka kropp.
Har drukigt så sjukt mycket idag känner jag. Stackars min arma blåsa, hehe!

Åh,vad händer ikväll igentligeeeeeen? fast om jag tänker efter så orkar jag nog inte så mycket efter denna cp- veckan.
Nä! Nu ska jag fixa lite för hemfärden. Kommer inte skriva sen! För jag har ju ingen data hemma. Men om jag ska hem till mamma imorgon så lovar jag att skriva :)

Ha en bra helg alla små råttor!
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0