Brist på annat (igen)

namn: Cornelia
födelsedag:  28 Mars
uppvuxen i: Åkersberga
bor: Hässleholm
ögonfärg: Blågråa
hårfärg: Blond
pluggar: Nope, jobbar..
familj: Pojkvän, hund och sen har vi ju mammsen och pappsen..


FAVORIT...
färg: Lila
bok: Läser inte böcker
fordon: Mina ben
film: Moulin Rouge m.m.
djur: Katt, gillar hundar med :)
affär: H&M, Gina
serie: House, Desperate Houswifes m.m.
plagg: Byxor, linnen. stora t-tröjor
skor: Sneakers


BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: Ah!
gnälla: Sometimes, var mer förr..
skrika: Jo..
sova: Ja
försöka vara annorlunda: Nä, tror jag inte iaf..
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Nä
gå i skolan: Nä
röka: Ja
ljuga: Dagligen tyvärr.. hah!
hata folk: Nää.. inte precis
lita på folk: Ja, allt för lätt tror jag!


NÄR...

Köpte du något senast: Igår
Kramades du senast: Igår tror jag..


VEM...

Saknar du: Vet inte..
rörde dig sist: Jaa, vet inte..
vill du slå: Jävla djurplågare
kramade du sist: Vet inte..
vill du vara som: Mig själv
sårade dig sist: Vet inte..
gjorde dig riktigt glad senast: Moa


HAR DU...
 
brutit några ben någon gång: Nope..(peppar peppar ta i trä!)
några piercings: Ja, i tungan
egen dator: Nej
gjort bort dig rejält: Ett antal gånger säkert!
bra självförtroende: Jo, ganska bra!
kysst någon: Jupp!
varit/är kär: Jupp!

HUR...

svarar du i telefonen: Det är olika beroende på vem det är
mycket pengar har du: Inte mycket
ofta bäddar du sängen: För sällan
ofta städar du: Ganska ofta
många stör du dig på: En del
ofta träffar du din familj: Pappa träffar jag kanske 2 ggr och året om ens det och mamma typ varje helg


TROR DU...

att du kommer bli något: Nej
på gud: Ibland
på rymdvarelser: Ja
att folk tycker om dig: Ja, det hoppas jag :)
på ett liv efter detta: Jag hoppas på ett liv efter detta..


ÄR DU...

förstående: Jo, jag tror det.. lite iaf

oftast öppensinnad: Jorå
osäker: Njaa..
intressant: Vet inte!
hungrig: Nej
smart: Nej, inte spec..
barnslig: Jaa..
liten: Nej..
frågvis: Jaa..
organiserad: Ja, ganska
hälsosam: Njaa..
blyg: Nähääärå
lättuttråkad: Nä..
ansvarsfull: Njaa..
arg: Ibland är man väl det..
ledsen: ibland
glad: Jaa! :)
pålitlig: Aaa..
positiv: Jorå!
lätt att förföra: Inte nu!
bra på att ge komplimanger: Joo ibland.. men kan bli bättre!


VÄLJ

katt eller hund: Båda
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Svårt.. men jag tror kyssar är mysigare ;)
telefon eller internet: Telefon
musik eller teater: Musik
bok eller film: Film
leva eller dö: Leva, ofcourse..
Komedi eller skräck: Skräck
Pirat eller Viking: Viking..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0