BLAJ

1. När gick du upp i morse? 06.45

2. Diamanter eller pärlor? Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio? I taket lyser stjärnorna

4. Favorit tv-program? House, Desperate Houswifes, Dom flesta MTV programmen..

5. Vad åt du till frukost? En dubbelmacka med majonäs

6. Vad är ditt / dina andranamn? Alice & Elisabet

7. Din favoritmat? Mc' Donalds :)

8. Vilken mat gillar du inte? Korv, potatisbullar. Annars äter jag det mästa :)

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Ingen aning, lyssnar inte så mycket på CD-skivor av en artist eller nått annat.

10. Vilken bil kör du? Har ingen bil

11. Vilken är din Favoritmacka? Tonfisk bagel tror jag!

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Bitchar.. brats m.m.

13. Vilka är dina favoritkläder? Vet inte, gillar mina svarta jeans ;) Och mina nya Chinos!

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Island

15. Favoritklädmärke? Handlar typ allt på Gina och H&M..

16. Var vill du dra dig tillbaka? I min säng eller soffa..

17. Favorittid på dagen? 17.00- slut för dagen på jobbet!

18. Var är du född? Torshella

19. Vilken är din favoritsport att se på? Islandshästar..

20. Coca Cola eller Pepsi? Coca-cola

21. Fotboll eller ishockey? Hockey

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla

23. Pedikyr eller manikyr? Whatever!

24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nä, inte för er..

25. Vad ville du bli när du var liten? Typ konstnär..

26. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nää.. men hade fan velat!

27. Varit med om en bilolycka? Ja

28. Favoritdag i veckan? FREDAAAAG!

29. Favoritblomma? Förgätmigej

30. Favorit-snabbmatsrestaurant? Mc' Donalds

31.Äger du en cykel? Nä, tyvärr.. skulle väldigt gäran vilja ha en. Någon som har en till mig?

32. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? H&M

33. Läggdags? Tjaa, typ runt 10-11

34. Senaste personen du delade en middag med? Jakob

35. Vad sysslar du med just nu? Sitter på jobbet..

36. Favoritfärg? Lila

37. Hur många tattueringar/piercingar har du? 1 Piercing, 10 tatueringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0