Snön ligger vit över skåneland

Sitter på jobbet just nu, sista timmen innan hemdags :) Ska ner på stan sen en sväng tänkte jag.. har endå inget för mig innan tåget går. Måste vänta i Lund i ca 50 min.. så varför inte gå runt en sväng? Idag har det vart en pissdag typ, tjänat bajs! Men sista löneperiodsdagen idag :) Nice och se vad man får ut!

Ska hem till mamma ikväll iaf.. med Diva! Så imorgon blir det väl ridning för hela slanten skulle jag tro.. dom är broddade nu iaf! Och ikväll hoppas jag på att Jeanette är hemma.. för vi skulle minnsan sjunga Sing Star i helgen sa hon :) Ska bli kuligt!

Har ritat lite på jobbet idag iaf :) Måste komma igång mer med ritandet nu.. jag tycker ju om det så mycket! Månste köpa nytt block och pennor med.. kanske man ska kolla lite efter idag. Efter jobbet, nere på stan? Får se..

Nää.. nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av.

Ha en bra helg alla! Puss Puss 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0