Snart sluuut..

Snart är dagen slut för idag.. skööönt! Jakob kommer och hämtar mig, får lite skjus ;)
Sen kommer Frejsi hem till mig, vet inte om Julia skulle följa med oxå.. ska bli trevligt. Dricka lite kaffe och snacka lite skit :) vet inte om Jennifer kommer med oxå, hoppas på det :) Har vart en ganska lugn dag annars, ringde ganska mycket efter lunch.. men har endå tjänat en hacka :) Så jag är mycket nöjd med dagen. Dessutom har den gått ganska fort..

Freja ska sova hos mig inatt.. Nice! Ska laga lite mat när jag kommer hem med :) Blir nog pasta med pastasås som man blandar med vatten bara, hah! Lätt mat.. 

Har faktist inte så mycket mer att skriva.. bara väntar på att klockan skall ticka på till 17.00..

Ha en bra kväll alla!
Puss, puss.. ♥ 





Jag och en liten tanta.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0