Snälla lilla dagen ta SLUT någon gång..

Åh, jag orkar inte sitta här mer nu.. har värsta yrselen :( Vill bara hem, hem, heeem! har dessutom inte känat alls bra för att vara idag, har endå ringt en del.. men endå en pisselipiss dag..
Fast jag ska väl inte klaga, har ju endå kommit över 200, men det är fan knappt asså! Ska till Malmö sen :) Vara med min man :) Ska bli Nice! I helgen är det tamejfaan alla (♥) dag! :) Jag ska faktist bjudigt min man på middag.. Vet ej vad jag ska bjuda på en bara :S Men blir väl nått gott :) Hoppas på en mysig kväll.. Igår hände det tokigaste av det tokigaste.. Blev tatuerad av en viss person.. FREEEJSI! tro det eller ej.. men jag tycker att det blev ganska bra faktist.. för att vara första gången altså. Det är ju trots allt ganska svårt!

Snackade precis med pappa från det ena till det andra :) Dom kommer ju ner och spelar den 26/2 på Ekebo. Och sen spelar dom på Tingvalla i Åstorp den 28/2. Ja! jag sa samma sak, Tingvalla ligger ju fan i Tomelilla! Meeen, det finnns ett i Åstorp med tydligen.. iaf, på Fredagen där imellan ska dom ju inte göra nått spec. Så mamma och Lasse tyckte att dom kunde ställa sin buss hemma hos oss eftersom det inte alls är långt från oss till varken Tingvalla eller Åstorp :) Så vi tänkte att dom skulle käka lite middag med oss, Cecilia fyller ju år med! Så slipper dom sitta i en buss och glo på varandra en hel Fredag.. Så jag hoppas, hoppas, hoppas på det :D han skulle snacka med killarna imorgon, så ringer honom imorgon och får svar :) Ska ringa till mamma sen med, inte säkert att deras buss kommer igenom våra stolpar vid infarten :( Annars får vi väl hitta på något annat..

Så jävla skönt att det är ljust så länge ute nu.. det är inte ens mörkt när man slutar :) Störtskönt!
Ska hem och laga lite käk sen, vettefan vad det blir med någon smarrigt..

Skriver nog sen igen innan jag lägger mig!
Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0