Skit!

Jag skrev preis värsta inlägget.. eller ja ganska långt iaf! och sen kom jag åt avstängningsknappen såklart på datan!

och jag orkar inte skriva allt igen! Men jag ska göra en lång historia kort.

Var och fixade min tattoo idag, men gjorde inte klart hela. Det blödde för mycket :( Och eftersom jag är as blek så fastnade inte färgen så bra! Så den måste köras en gång till + göra klart allt det andra med :)


Nu orkar jag inte skriva mer eftersom allt blev fuked up!



                                                                                                        
     

Nu                                                                                                                                       Innan


Kommentarer
Postat av: freja

Haha jag döör.. ligget jakob och chillar brevid på översta bilden eller? :P Det blev nice!! <3

2009-02-25 @ 22:41:13
URL: http://frejaandersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fan vad snygg den blev nu när den nästan är klar.

2009-02-26 @ 10:28:17
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0