Satans piss..

Sitter i Malmö nu.. har bara legat i sängen heeela dagen med en otrolig verk i magen.. tur att jag inte gick till jobbet imorse. :S
Jakob kommer hem snart hoppas jag.. har diskat hans disk idag iaf :) Men det är fan det enda jag har gjort.. :(

Skulle ha vart med Freja idag egentligen.. meeen, icke med denna magen! Mår mycket bättre nu men endå.. :( Så det får bli imorgon efter jobb istället :D
Ikväll blir det nog bara TV. Film förhoppningsvis.. och maaaat.. får se vad jag ska laga sen.. var med Evelina en sväng igår med. Mycket trevligt var det :)

Nää.. nu pallar jag inte mer.. ska nog kolla vad jag ska laga för mat o vila lite till..

Skriver kanske sen igen ikväll, om jag pallar.

Pusspuss mina friends!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0