Pulka :)

Nu skrev jag inte igår, jag vet! Men jag tänkte faktist på det. Men det blev aldrig av att jag hann. Kom hem till mamma i Fredags, åt lite middag och kollade på TV, gick och la mig ganska tidigt.. Va skit trött.
Sen igår så var jag och Cecilia ute och tolkade (med andra ord, vi åkte pulka efter hästen) så JÄVLA kul! Det är nått bland det roligaste jag gjort :) Och Totte tyckte att det var skiiit kuul.. Sen så kom Jeanette över en sväng och vi hyrde en film.. The Tattooist. Ganska läbbig film. Men den var OK! Sen lite senare på kvällen dök en Johanna upp med :) Jättekul! Vi kollade lite på melodifestivalen sen gick jag och Jeanette och Cecilia och Jojjo över till Jeanette för att sen sjunga lite sing star :) Very nice! Sen satt vi där och drak vin ur flaskan och sjöng till halv 3. Sen gick vi hem i snön.. tok mycket snö var det.

Nu är det inte alls så mycket snö kvar, men tillräkligt förr att kunna tolka igen ;) Även Lasse vill prova sig en tur.. och fort gick det! Skit kul.. Så nu har jag bäddat ihop min säng och packat mina grejer för att lite senare åka till Malmö..

Sen imorgon ska jag till optikern med mamma och Cecilia, får se hur det går. Och sen hoppas jag på att göra klart min tattoo imorgon med :) Annars kanske på Tisdag.

Nä, det var nog allt som hänt i helgen faktist. Jag skriver nog sen igen när jag är i Malmö.. och det hänt nått kul på vägen.

Annars, see you another day! Puss, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0