Ny vecka igen..

Måndag.. måndagar är bara ren skit.. Jobbit, jobbit, jobbit! Just nu sitter jag hemma hos mamma, har nyss vart ute och släppt ut hästarna i hagen. Sorry för att jag inte skrev nått igår.. Men jag pallade verkligen inte! igår var vi hos Anna och Sverrir "Äntligen" Men det var nätt och jämt att vi kom dit för det var så himla halt på vägarna där ute.. men det gick iaf :) jag och Elin red ut en runda.. blev inte värst mycket aktivitet.. typ bara skritt. Hade för mycket att prata om för att tölta, trava o.s.v. Sen åkte vi hem och mockade, fixade transporten m.m. Sen bar det av till Perstorp, Alicia skulle pierca tungan :) Ungjäveln hade ju fan inte ont alls typ igårkväll.. medans jag hade fett ONT! Och då snackar vi typ 2 veckor eller nått.. ska ALDRIG ta om den igen.. men, meen.. snart kommer Jakob och hämtar mig. Ska till jobbet och jobba ett par timmar idag.. måste det för ekonomins skull! Sen ikväll bär det av till Malmö. Neej, nu ska jag snart upp och klä på mig lite..

Skriver sen igen när jag är på jobbet..
Puss, puss ♥





Hittade denna bland Alicias bilder, hennes nya hålade tunga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0