Någon?

Äntligen Fredag! fast jag tycker inte att det känns som Fredag idag faktist.. Men det är det :) Ska hem efter jobbet idag, vet dock ej vad jag ska göra.. någon som vill hitta på något? Lite festsugen faktist, men har inget att dricka, en öl står det i kylen.. hah! Det kommer man ju inte långt på ;) Men det hade vart nice! Måste lära Diva att vara hemma själv nu med. Så man kan börja hitta på saker utan att hyresvärden ska klaga på en..

Ska för ovanlighetens skulle inte hem till mammsen i helgen, tror jag inte iaf! Får se om jag sticker ut en sväng på Sön kanske.. Men annars ska jag bara vara hemma. På Måndag ska jag och Lasse till kärskolan, på kurs :) Skönt att äntligen komma igång! Sen på Tisdagen ska jag och mamma och Cecilia till Helsingborg, till optikern. Jag och mamma ska kolla ögonen och Cecilia ska fixa nya brillor. Har velat kolla upp synen länge nu, har ju redan glasögon.. men bara när jag sitter på jobbet.. ska egentligen ha dom när jag läseroch sitter vid datan, även hemma. men det brukar inte ske så ofta.. men jag märker att jag ser lite dåligt när jag tittar på långt håll. Så får se vad dom säger! Så jag är nog hemma hela dagen på Tisdag, knappt lönt att gå dit. Ska vara hos optikern redan vid halv 3, 3 tror jag.. men, men.. nog om det!

Hör gärna av er om det häder nått kul ikväll!

Trevlig helg, Puss puss



 


Kommentarer
Postat av: Petra

Du har väl inte skrivit på din blogg på arbetstid...Cornelia!!!! ;)

2009-02-13 @ 16:59:37
Postat av: Helen

Jag önskar en närbild på din arm!

2009-02-15 @ 08:38:19
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0