Lite skit..

Vad har du under sängen?
Jaa, inget faktist.. har inga ben på min säng :)
Har du någon gång haft en lila handväska?
Nope, inte vad jag vet iaf..
Kan du vifta på öronen?
Nej, tyvärr.. :(
Känner du någon som tycker om brysselkål?
Aaa, jag! :D
Har du snickrat någongång?
Jaa.. en del..
Har du någon gång läst en hel bok på ett annat språk?
Aldrig, jag läser inte ens svenska böcker..
Nämn en  pryl du inte kan vara utan?
Mobilen
Ska du donera dina organ?
 Har inte kommit så långt en..
Vad har du i din handväska just nu?
Oj, en jävla massa grejer.. orkar inte rabbla upp allt tyvärr..
Vilken färg har din tandborste?
Kommer inte ihåg.. har tandborstar i 3 hem..
Kan du dricka mjölk som gått ut för tre dagar sedan?
Om den inte är öppnad kanskeee..
Har du lök i köttbullarna?
Jupp..
Vilket är ditt favoritpålägg?
Lönnebergaskinka med pepparotsvisp under :) MUMS!
Vad är din favorit på McDonalds?
QP Cheese..
Vad borde du göra istället för detta?
Något vettigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0