Ladies Night

Jajamensann! Igårkväll var jag på tjejmiddag med Freja, hemma hos No. Hennes gamla klasskompis i Höör. Det var mycket trevligt.. Skulle egentligen inte ha följt med, eftersom det var på en Onsdag. Men vafan! jag hängde på endå.. Men jag stannade inte så länge.. bara till typ 10. Vi åt tacos och godis och hade jätte mysigt :) Sen bar det av till Malmö..  När jag hade gått av bussen så kände jag hur kylan bara trängde in genom jackan, så jävla kallt ute asså! Burr, sommar'n komsi komsi.. Sen så tänkte jag lite på vad Freja sa tidigare på kvällen: Hur fan vågar du gå hem själv i Malmö? Joo, sa jag.. det är ju alltid folk ute! Men sen när jag kom att tänka på "fisknätet" så tog jag ner min väska från axeln och höll den istället..(alltid redo) som man sa när jag gick på scauterna ;)
Men det hände inget iaf.. som tur var, brukar faktist aldrig vara rädd när jag går i Malmö själv..

Åh! Va hungrig jag är! Ska gå till thaivagnen sen tänkte jag :) Om den är öppen.. för det var den inte igår. Den hade blivit rånad tydligen :S Så hoppas att den är öppen idag, pallar inte käka en stenhård bagel idag igen! Ikväll ska jag till Malmö.. och sen imorgon styr kosen mot Riseberga :) Blir väl lite ridning antar jag och mest chill.. ;)

Ska se om jag kan fixa en tid åt mig idag till att göra klart min tatto på armen :) Så folk kan se vad fan det är för något! Hah! Hoppas att han har tid nästa Fredag, för då är jag endå ledig:)  Så det ska bli nice!

Nåväl.. nu har jag inte så mycket mer att skriva om.

Puss puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0