Kul, kul, kul..

Lista!

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En grön, lite längre modell..

2. Vad använder du just nu för skor? Ett par sneakers typ från H&M

3. Favoritfärg på kläder? Grå, svart, vitt

4. Favoritmaterial på kläder? Eh, spelar ingen roll faktist

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Om det menas just nu så vill jag ha dom som jag har på mig, annars vill jag ha fler byxor, linnen och långärmat :)

6. Favoritaffärer? H&M, Gina, Vero Moda..


GREJER

Vad använder du för:

1. Väska? En ganska stor fejk "skinn" brun och svart

2. Plånbok? En liten svart i tyg med blåa paljetter på

3. Smycken? En töjning i ena örat och en liten vit pärla i det andra och en tunn silver ring brevid, ett halsband med ett kort från Armenien

4. Solglasögon? Inga :(

5. Nagellack? Lite genomskinligt på vissa, det andra är borta

6. Mp3? Nope, använder mobilen

7. Mobil? Sony Ericsson W880i


SKOR

1. Hur många skor har du? 12 tror jag, är inte säker!

2. Hur många av dessa har klackar? 3 tror jag!

3. Var köper du dina skor? Din Sko, Skopunkten, H&M..

4. Hur förvarar du dina skor? I min skohylla :)

5. Vilken skostorlek har du? 39-40

6. Skor du mins från förr? Haha! Buffalo, platå..


BLANDAT

1.Vad har du i din:

a) Jackficka just nu? Nycklar, lepsyl, busskort, tändare, headset, läppbalsam typ och en liten öggla till min väska som har låssnat från dragkedjan..

b) Handväska eller liknande just nu? Räkningar, plänbok, tidnind, våtservetter, läppglans, kalender, tomt ciggpkt, och en jävla massa annat skit

2. Vad är du beroende av? Inget vad jag kan komma på..

3. Vilken sorts lipsyl använder du? Lips

4. Vad tror du på? Spöken

5. Vad köpte du senast? En packe cigg tror jag

6. Har du nått husdjur? En liten hund..

7. Vad bor du i? Lägenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0