Just like a tattoo..

Onsdag..
Mitten på veckan..
Inte kul..
Överhuvudtaget..


Men, så är det ibland! Idag kommer Frejsi till mig, kanske Moa med.. :) Ska bli kul. Men jag ska ha Diva, lite mindre kul.. eller jag tycker ju om att ha henne, mend et som är bull är att behöva åka tåg med henne på mornarna..
Skulle ju egentligen ha sovit hemma hos Frejsi, men tror inte jag kan det nu.. :( Får ringa och snacka med henne sen.

Nu vart det klart iaf, har gått upp till heltid igen.. f.o.m. första Mars.. så det kommer bli nice! För jag känner mig själv! Vet jag att jag kan vara hemma istället för att jobba så är jag det! Dåligt självdiceplin.. I know, my bad.. men nu kommer det blir andra bullar iaf :) fast jag funderar på att fråga om jag kan sluta typ vid 12 på Mån, sjukt skönt att börja veckan med att sluta lite tidigare, gjorde det innan med för typ drygt ett år sen. Skönt när man vaknar på morgonen och tänker:
ÅH! CRAP, MÅDAG IGEEEEN! MEN istället tänker man: Åh, bara halvdag idag.. :) har man även tid till att göra ärenden som man annars inte hinner på dagarna då man slutar vid 5.

Jag hade faktist lite ont i halsen igårkväll, hoppas faan inte att det är nått som kryper på.. orka det! Var ju fan nyss förkyld.
Men, hoppas att det inte bryter ut! ¨
Kollade på Hide and Seak igårkväll.. lite lärrig film faktist :S Men jag har redan sett den en gång innan så.. heh!

Meen, det blev ett ganska låångt inlägg idag..

Skriver sen igen innan jag drar hem tror jag :)

Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0