Jobb, jobb och åter jobb..

Sitter just där, på jobbet just nu.. sitter på utgående.. Bläää! har målat mina naglar :) Svarta.. tog av mina naglar igår. Dom började lossna så jag pallade inte mer.. Hah!


Imorgon ska vi åka och titta på pappsen :D Det ska bli mycket nice! han spelar ju på Ekebooo.. Hoppas bara han pröjsar inträdet ;)

ikväll blir det bio, med min man hans jobbarkompis Johan och hans fjälla Klara :) det blir nog väldans trevligt! det brukar bli det varje gång man är med dom..
Sen vet jag inte om det blir mat innan eller nått. Får see..

Men nu har jag inte så mycket mer på hjärtat! Skriver kanske sen igen innan jag drar heem..

Puss puss 


By the way: Min arm gör ooooont.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0