Jaha.. då var det dags!

Att äntligen få göra klart min arm :) Det ska bli såååå nice. Klockan 2 sker det by the way.
Var hos optikern igår.. och det gick som jag hade trott. Glasögon på heltid! Har ju ett brytningsfel på ena ögan men nu har jag även fått tillbaka min närsynthet.. så hade jag inte haft den hade jag inte heller behövt ha glasögon på fulltime! Men det gör inte mig så värst mycket faktist! Gillar ju mina glajjer + att dom är snygga ;) Men jag behöber ju inte ha dom när jag ska ut och sånt ju!

Var även på Väla igår med mammsen, Alicia och Cecilia.. shoppade en kläning, grå. skitsöt! Passar bra till vardags men även till fest. Och ett par skit snygga "badtrosor" eller vad man nu ska kalla det! Bruna med typ virkat på utsidan.. lite svårt att förklara men bilder kommer sen! Och sen köpte jag en ny töjning till örat.. en brun i trä typ! Den skulle vara samma storlek som min andra tänkte jag.. men den som jag köpte var en 4 och det är samma som jag haft innan med. men fuck heller! Den var mycket fetare den jag köpte igår.. så den jag hade innan kan omöjligt ha vart en 4. Men men..

Sen köpte Alicia en svart plast stav till sin tunga som var lite för liten för henne.. vet inte om tungan fortf är svullen, men den fick jag låna iaf :) Har velat ha en svart länge.. men hon tog den ena kulan iaf.. så den ser ju svart ut så länge hon inte visar staven eller den under..


Jajaaa.. nej nu ska jag ut en sväng och kolla vad mamma gör.. sen är det nog bara klä på sig, äta och dra iväg.. måste till Hässleholm innan jag drar till Perstorp!


See you! Puss, puss





Kommentarer
Postat av: Petra

Var fan håller du hus männska? ;)

2009-02-24 @ 10:38:01
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0