JAG träffade Prinsen på Åhléns!

Ja! Ni läste rätt..  Jag var på stan en sväng igår, slutatde tidigt eftersom jag skulle till körskolan. Vilket inte blev av endå.. men hur som helst så var jag inne på Åhléns.. skulle kolla silverfärg till håret. Och vem kommer in? Joo självaste Prinsen av SverigeCarl-Philip.. (kanske felstavat) Men iaf.. Först tänkte jag: Äh, va fan! Det kan ju inte vara han inne på Åhléns i Lund lixom.. Men sen idag när jag och Susanne stod ute och rökte berättade jag för henne och hon sa att jag tydligen flyttat ner till Lund för han pluggar! Så BAH! Det avr han :) Lite kul tycker jag iaf.. I have met the Prins! Hah!

Meen, men igår kom Frejsi, Moa och Julia hem på en kopp kaffe och lite skitsnack :) Det var trevligt! Vi satt uppe ett tag sen stack dom väl rätt sent, typ vid halv 11 eller nått.. så det var bara duschen som gällde och sen hopp i säng. Upp vid halv 8 idag och iväg till jobbet.. Idag ska jag förhoppningsvis bygga mina naglar :) Hoppas, hoppas..

Alicia åkte hem igår kväll vid 7 tiden.. mamma och Lasse skulle ju egentligen ha hämtat henne när jag skulle till körskolan.. men Lasse ringde mig typ 40 min innan och sa att han omöjligt skulle hinna dit till halv 6.. Så det får bli en annan dag istället då! Men men skit samma..

Nu har jag inte så mycket mer att skriva..
Ta hand om er i vinterkylan, Puss, puss ♥



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha , han bor ju på något slott typ utanför eslöv :D inte läst skånskan på sistonde ???

2009-02-17 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0