Gorillafadder..

Jupp, jag har faktist samlat på mig lite vuxenpoäng! Jag har blitt gorillafadder.. först tänkte jag bli isbjörnsfadder, med om vi inte gör något snart så kommer dom vara utdöda inom 10 år! fattar ni 10 år! det är fan inget alls!

Man kan välja vilket djur man vill bli fadder till och skänka 100 kr i/mån. Kolla själva.. det är inte mycket pengar..

www.wwf.se

Nu till lite roliga grejer istället :) Var hemam hos Jennifer en svång igår, trevligt! Annars har jag inte gjort  värst mycket i helgen.. sitter ute hos mamma just nu. Har vart här hela helgen! vi firade mamma i Lördags.. det var kul :) Red lite då med.. annars rätt lugnt. Ska jobba imorgon. Blir tyvär inget Turning Torso, mamma är lite sjuk.. men mig kvittar det. Har ju redan vart där en gång :)

Meen, men nu ska jag upp och duscha, ska till antingen Klippan eller Ljungbyhed snart.. måste till banken och köpa cigg.. börjar bli sugen nu!

Men, jag skriver sen igen..
Puss, puss på er.. här kommer en fin bit:




Kommentarer
Postat av: Petra

Varför e du inte på jobbet latmask...

2009-02-09 @ 14:24:56
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0