Fredagkväll..

Jaha! Då måste man hem inna mån åker till mamma iaf, en viss lite man som glömde ta med en väska från mig till mamma.. skulle egentligen ha åkt direkt från jobbet till Stehag, sen bussen därifrån till mamma.. meen icke! Måste hem och hämta den först.. men så är det ibland..

Sen ska jag då inte göra så mycket tror jag iaf.. om inte Jennifer kommer över en sväng. Snackade även med Jojjo innan och hörde om hon ville komma över en sväng, men hon ska jobba tidigt imorgon börjar typ 7 eller nått.. så jag tror inte hon kommer faktist. men det var myycket trevligt sist iaf :) Tack för det kompis!

Sitter kvar på jobbet just nu, Susanne gick precis.. slutar halv 5 idag istället för 5.. eftersom jag enegntligen skulla ha åkt buss så slapp jag sitta och vänta i Lund i typ 50 min.. men jag måste endå gå då om jag ska hinna med tåget sen.. annars är nog inte mammsen så pigg på att hämta mig. har vart en ganska lugn dag idag med.. hela veckan har vart lugn.. men det behövde vi här på jobbet! Efter 3 veckors rus så.. men pengar klirar ju inte precis i kassan sådanna här dagar.. men har känat fett nice med pengar hela förra veckan och innan dess med så det blir nog en bra lön :)

JUSTE! Fick även veta att jag fick mitt lån som jag ska ha till körkort och lite annat idag.. först så ringde dom och sa att jag inte fick det för jag hade för låg inkomst.. men sen sa jag att f.o.m. 1a Mars eller 2a Mars blir det för 1a är Sön, kommer jag iaf gå upp till heltid igen.. så då kommer jag ju käna mycket bättre! Då sa hon att då blev det ju en helt annan sak.. så hon skulle återkomma! Och det gjorde hon minnsan redan efter typ 5 min! och då fick jag det :D Så det ska bli naaaajs!

Oj, va långt det blev nu, inlägget :) Men så blir det ibland.. snaaart slutar jag tamejfan!
Men ni får ha en trevlig kväll allihopa!

Hörs imorgon, Puss Puss ♥

(Ge alla ditt öra, men andast några få din röst, William Shakespeare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0