:(

Det blev inget jobb idag.. Jakob kom och hämtade mig så himla sent, så det kändes knappt lönt. Men imorgon så jag fan gå upp i tid och inte komma typ en timme senare eller så.. jag ska banne mig upp och JOBBA :) Sitter hos Jakob just nu.. Har en kyckling i ugnen.. ska göra as god mat sen :) Kycklingbitar som man lägger i en sås gjord på cocosmjölk och någon pulvergrej.. Och sen tänkte jag blanda allt med nudlar ;) Muuums..
Sen ska vi kolla på film iknäll.. får se om det går nått på TV eller om man ska ta någon hemifrån.

Usch! jag hatar att lämna Riseberga, alltid lika jobbit, mamma och alla. Men spec mamma :( Men jag komemr på Fredag igen :) Och sen på Lördag är det kalas för mamma! Nää.. nu pallar jag inte mer.
Kanskeskriver sen igen innan kvällen är slut..

Puss, puss


 





                                                                                                                                                                                     Ge mig henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0