Är alla som inte dansar, våldtäcksmän?

Hold the line.. sitter och lyssnar på Toto- Hold the line just nu.. :) Snackar med mammsen på msn och kollar runt lite.. Sitter i Malmö. Jakkob äriväg och tränar, så det är bara jag och Diva fisen hemma, som för övrigt hade spytt i Jakobs säng idag! Dum, dum, dum.. så får man inte göra. Men hon fick ganska mycket skräpmat hemma hos mamma i helgen. (Vilket hon brukar få) Får sluta upp med det!

Jag lagade en MYCKET god middag till oss idag :) Lasagne, tror att det är första gången jag gör det själv :) Utsökt..
Sen blev det över tills imorgon med :)

Imorgon bär det av hem till Frejsi, ska sova där och åka med hennes mamma till jobbet sen på Tors..
Vet ej om jag ska vara hemma på Tors eller om jag kanske ska hem till mamma. Hon fyller ju år, samt Jakob :)
Så vet inte riktigt vart jag ska en..
Jag hoppas bara på tååårta :D

Ikväll ska det tittas på Top Model, sen hoppas jag att vi kan kolla film (som vi aldrig göör) Hah!
hade egentligen behövt sticka och löpa cigg.. men vettefan om jag pallar måste ta ut pengar då. och det är BAJS LÅNGT! fast egentligen är det inte det.. så jag kanske gör det endå. Men jag vill helst göra det innan Top Model, men det hinner jag nog inte.. ÅH! Vilket dilemma..

Joo, jag hinner nog!

Drar nuu..
Skriver imorgon bitti... ses då mina vänner!

Puss, puss..




                             Toto - I'll Be Over You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0