Åh, orka!

Orka jobba, vem kom på idén att man måste jobba egentligen? Dum jävel måste det ha vart iaf..
Sitter på jobebt just nu iaf, lungt.. hoppas det fortsätter så heela dagen. men jag vill endå tjäna lite pengar :)
Ikväll ska jag till Malmö..

Jag vill ha kaffe! Men kan inte för det finns inga rena muggar på jobbet.. alla står i maskinen :( och sen har jag ingen mjölk heller :( Får väl kolla om nån vill dela med sig..

Vet fan inte vad jag ska göra ikväll.. umgås med min man ♥ Vi skulle ha kollat film igår egentligen.. men, han stack ut en sväng istället.. så det kanske blir ikväll istället då :) Kan inte denna veckan bara gå as fort nu så det kan bli helg någon gång? Snälla..

Nää, nu har jag inte så mycket mer att skriva.. skriver sen igen ikväll..

Puss, puss

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0