Stort förlåt!

Nu ska börja med att berätta att jag är sjukskriven, för just nu vill ni väl döda ig för ingen vet vart jag är eller håller hus ;) MEN JAG LEVER, jag lovar! Och jag kommer tillbaka till er på jobbet på Tisdag :)


Utöver allt det så har jag inte gjort mycket.. jag egentilgen har jag inte så mycket att skriva, fast det känns som att jag har en hel novell att ta igen ;)



Men jag pallar inte nu.. sitter ute i solen md min data :)


Men, meen.. lovar att skriva mer imorgon då ;)


Pusselipuss <3






Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har saknat dig massor, fast att jag inte är på jobbet. Kul att du ska börja blogga igen och tack för samtalet

2009-04-12 @ 21:56:06
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ÄNTLIGEN!!!! ;) <3

2009-04-13 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0